اینجا خیلی خوبه!
تقریبا میدونم کی اینجا رو میخونه، یکی دو نفرو شک دارم و چندین نفرو مطمئنم که نمیخونن!

اما من خطاب به همه اینجا نوشتم...

حتی کسایی که مطمئنم نمیخونن اینجا رو

اما بازم نوشتم

حتی وقتی گفتی با مخاطب بنویس!

:)

نوشتم وقتی گفتی خیلی وقته هیچ کاری واسه زندگیت نکردی!

:)

نوشتم وقتی گفتی از نوشته هات معلومه خیلی حالت خوب نیست!

(بعدش محتاط تر نوشتم) ;)

نوشتم وقتی دلم میخاست بیای و باشی تا بریم کافه!
:)
نوشتم وقتی بودی و نبودی... که نمیدونم هستی یا میری...

نظرات 5 + ارسال نظر
مسافر کوچولو چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ب.ظ

خوبه، احتمالا من جزء همون یکی دو نفرم :)
کجا بودی این همه مدت ؟؟؟؟؟

کدوم همه مدت؟

مسافر کوچولو پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:26 ق.ظ

این همه مدت که نبودی، پست نمیذاشتی ...

هستم...
گاهی کمرنگ...
گاهی پررنگ

راضیه پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:11 ب.ظ


نمیتونم کشف کنم کیه!!!

کیو؟!

قاصدک جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 ق.ظ

نظری پر از خالی؟!

cive دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 04:00 ق.ظ

آدما گاهی بودنشونو دریغ میکنن
وقتی بی نهایت دل تنگشونی

yes...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد