کاش یه روز یکی از بهترین دوستاتو تو لباس عروسی ببینی!
کاش یه روز خوشبختی یکی از بهترین دوستاتو ببینی!
کاش یه روز آرامش یکی از بهترین دوستاتو ببینی!
کاش یه روز حسه امروز منو درک کنی! که تو اوج نگرانی تو، من قند تو دلم آب می شد!

کاش می فهمیدی چه حسی داره!

نظرات 3 + ارسال نظر
مسافر کوچولو جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:59 ب.ظ

جدی؟
عروسی دوستت بوده؟ پس این موقع تو چرا اینجایی ؟!!!

نه عروسی دوستم نبود!
:)

راضیه یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:32 ب.ظ

یک بار دیگه فقط یک بار دیگه مخاطب خاص گذاشتی دیگه نمیام وبلاگت
قبلا هم گفتم فک کنم زبونت تا نصفه های راه رشد کرده و متوقف شده

مخاطبین خاص مهمن توی زندگی من!
یه سری چیزها باید نوشته بشن!
:)

cive سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:23 ب.ظ

دوست دارم عوضی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد