از چه میترسی دگر؟

بعد از سیاهی رنگ نیست...

نظرات 6 + ارسال نظر
الهه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

این جمله،توی لحظه های سخت،آدمو نجات می ده...

این جمله،آدمو به نابودی می کشونه...

بستگی داره کجا ازش استفاده بشه.

البته این فقط نظر منه .شاید اشتباهه

نمیدونم!
شایدم به نابودی بکشونه!
من ازش استفاده کردم...برای اینکه یه بار نترسم!

shadowlessman یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:39 ق.ظ

salam
ziba bod

سلام!
ممنون!

الهه سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ

و به همین خاطره که گفتم این جمله توی لحظه های سخت آدمو نجات میده،منظورم همین بود! اینکه میگی هرچه پیش آید خوش آید..و اون دومی وقتیه که داری تو باتلاق کارهای اشتباهت پیش میری،بعد هردفعه به خودت میگی من که تا این جا اومدم،بقیه شم می رم، انگار اینجا همون" بالاتر از سیاهی رنگی نیست"،اما بعد میفهمی بدتر از بد هم ممکنه،بدتر از بدتر هم!

شیوا جونم،میدونم شبیه خطابه شد! اما نمی دونم چرا دلم خواست بگم منظورم چی بوده!به نظرم موضوع جالبی اومد!
به قول قدیما:سبز باشی!

الهه ی عزیز مرسی از حرفات!
امیدوارم برای من بدتر از بد نباشه اینبار!

بهاری باشی!
:)

مسافر کوچولو چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ

چطور آدمو نمی ترسونه؟
آخه بعد از سیاهی دیگه چیزی نیست!
به نظر من که سیاهی آخر خطه! به قول خودت نابودی...

خب اگه چیزی نیست قبل و بعدش باهم فرقی نداره!
یه ذره جلوتر، یه ذره عقب تر!
چه فرقی داره!

الهه یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ب.ظ

امیدوارم همیشه همه چی،بهترینش واست اتفاق بیفته.
:)

مرسی عزیزم!

الهه یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

راستی الان که دوباره نگاه کردم، تو کامنت قبلی گفته بودی واسه اینکه یه بار نترسم.خیلی خوشحالم که حداقل تو شروع کردی به حرکت،توی هر کاری که هست ،و شروع کردی به نترسیدن.برای منم دعا کن بتونم.

مرسی الهه ی عزیزم!

امیدوارم همیشه همه چی،بهترینش واست اتفاق بیفته.
:)

از ته دل برات آرزوی خوب دارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد