یعنی اینایی  که من میبینم و حس می کنم همش واقعیه؟

....

نه فکر نکنم اینهمه درد واقعیت داشته باشه...

نظرات 5 + ارسال نظر
cive چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ

شیواااا

جانم

الهه پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ب.ظ

کمترش واقعیه اما لااقل من می دونم که تو بهتر از هرکسی می دونی چه جوری باهاش کنار بیای .مگه نه؟
گیرم که منظورت چیز دیگه ای بوده باشه و من از این دوخط نفهمیده باشم.

مجبورم باهاش کنار بیام!
اگه کنار نیام که...!

راضیه جمعه 22 دی‌ماه سال 1391 ساعت 04:20 ب.ظ

چرا شیوا واقعیه :(

:(

راضیه دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ق.ظ

هوای خانه چه دلگیر میشود گاهی..
میخامش

از این زمانه دلم سیر می شود گاهی...

ابوعدنان دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:19 ب.ظ http://abooadnan.blogsky.com

واقعیت؟!

؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد